خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیش از ۶۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته قرآن و عترت در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۳۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت بیش از ۶۵ عنوان برنامه در اسفند امسال در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های استان، اظهار کرد: به مناسبت هفته قرآن و عترت بیش از ۶۵ عنوان برنامه  در اسفندماه سال‌جاری در سطح استان  برگزار خواهد شد.

وی، افزود: سومین هفته قرآن و عترت استان همزمان با عید مبعث پیامبر اکرم (ص) از ۱۰ الی ۱۶ اسفندماه با همکاری معاونت قرآن و عترت دفتر تبلیغ و ترویج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی (گروه قرآن و عترت) برگزار می شود.

نوروزی نشست کارگروه های دینی، تربیتی، آموزشی و هنری، کرسی های تلاوت قرآن کریم، نمایشگاه قرآن و عترت به مدت یک هفته و اکران فیلم های قرآنی در سینماها و مکان های عمومی را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  همچنین اجرای نمایش های خیابانی،  برگزاری مسابقات قرآن، سرود، نغمات قرآنی خواهران و برادران، تجلیل از قاریان، حافظان، خادمان، اساتید قرآنی، یادواره شهدای قرآنی، برگزاری جشنواره های قرآنی، هنری و رسانه ای و برگزاری مسابقه کتابخوانی و زنگ انشاء را از دیگر برنامه های این هفته مطرح کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز