خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مصرف گاز در آذربایجان غربی به مرز هشدار رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۴۲

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: با توجه به برودت هوا مصرف گاز در استان به مرز هشدار رسیده است.

علیرضا شیخی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: طی روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه نیزان مصرف گاز در این استان به ۳۰ میلیون  و ۲۵۰ هزار متر مکعب رسیدو  وضعیت مصرف  گاز استان را در مرحله هشدار قرار داد.

وی با  بیان اینکه ۲۹ میلیون و ۹۶۰ هزار مترمکعب از مجموع گاز مصرفی روز چهارشنبه مربوط به بخش خانگی بوده است گفت:این در حالیست که بالاترین میزان مصرف کل سال گذشته با ۲۴/۵ میلیون متر مکعب در روز ششم بهمن ۹۹ رقم خورده بود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی همچنین با اعلام اینکه طی دی ماه سال جاری ۸۲۰ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف رسیده است خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به دی ماه سال گذشته ۷ درصد افزایش یافته است.

شیخی ادامه داد:در شرایط فعلی و با توجه به برودت هوا در بیشتر مناطق استان در صورت عدم صرفه جویی مشترکین احتمال دارد پایداری جریان گاز طبیعی در استان دچار مشکل شده و با افت فشار و یا حتی قطعی گاز همراه باشد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی،از تمامی مشترکین خواست که با صرفه جویی و رعایت اصول مصرف بهینه گاز طبیعی شرکت گاز استان را در جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز یاری کنند.

به گزارش ایلنا،حفظ دمای محیط در ۱۸ الی ۲۱ درجه «دمای رفاه» بهترین اقدام در راستای صرفه جویی گاز طبیعی است با کاستن هر یک درجه دمای محیط ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز