خبرگزاری کار ایران

توزیع هوشمند کالاهای اساسی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۲۵

سرپرست مدیریت سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی بصورت استارتاپی با پلتفرم بازرگام با هدف ساماندهی بازار محصولات کشاورزی، کوتاه کردن دست واسطه‌ها و حذف دلالی در ارومیه آغاز شده و بزودی سایر شهرهای استان پوشش داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، میر جمال ساداتی با اشاره به اینکه سیستم توزیع از طریق سامانه بازرگام است، افزود: در حال حاضر مرغ منجمد ،تخم‌مرغ ،برنج ، روغن ،شکر و ماکارونی با قیمت مصوب تنظیم بازاری از طریق این سامانه بصورت رایگان درب منازل شهروندان ارومیه ای توزیع می شود و توزیع میوه شب عید و سایر کالاهای اساسی نیز از این طریق پیش‌بینی شده است.

 وی با اشاره به قدمت، سابقه و ریشه دار بودن شبکه تعاون روستایی، افزود: باتوجه به اخلال در شبکه توزیع و واسطه‌گری و عرضه نامناسب و دلالی های غیرضرور، استفاد از سامانه‌های هوشمند در بحث توزیع و مصرف کننده توسط این شبکه ضرورت دارد تا مردم دغدغه معیشت نداشته باشند.

 ساداتی با بیان اینکه پرداخت وجه به صورت  اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نخواهد شد، تصریح کرد: شهروندان ارومیه ای می توانند از طریق سایت بازرگام(www.bazargam.com) نسبت به خرید کالاهای اساسی تخم مرغ، مرغ منجمد و... اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز