خبرگزاری کار ایران

جمع آوری روزانه ۶۰۰ تن زباله توسط ۹۰۰ پاکبان در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۰۲

رئیس سازمان پسماند ارومیه گفت: روزانه ۶۰۰ تن زباله توسط ۹۰۰ پاکبان در ارومیه جمع آوری می شود.

به گزارش ایلنا، هادی بصاری در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: شهر  ارومیه دارای۸۰۰ هزار نفر جمعیت است که  هر فرد روزانه ۷۴۰ گرم سرانه تولید زباله در این شهر را دارد.

وی، افزود: تولید روزانه زباله در ارومیه مجموعا مابین ۵۵۰ تا ۶۰۰ تن است که توسط ۹۰۰ پاکبان جمع آوری شده و به ایستگاه های میانی و پس از آن به سایت دفن زباله نازلو منتقل می شود.

رئیس سازمان پسماند شهرداری ارومیه گفت: سازمان پسماند ارومیه با معضل استفاده نادرست مردم از مخازن زباله سطح شهر مواجه است، بطوری که فلسفه وجودی این مخازن در معابر اصلی شهر برای جمع آوری زباله های عابران و مغازه داران است، اما برخی از شهروندان زباله های خانگی خود را در این مخازن تخلیه می کنند.

بصاری گفت: تایم تخلیه زباله منازل به صورت روزانه و مرتب بوده و از ساعت۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰  ظهر و از ۱۰:۳۰شب تا ۵ صبح در مناطق مختلف ارومیه پاکبانان اقدام به جمع آوری زباله ها از سطح شهر می کنند.

وی ادامه داد: مردم اگر زباله های خود را در ساعات گفته شده در مقابل درب منازل قرار دهند، جمع آوری شده و مانع سرازیر شدن شیرابه های زباله می‌شود ولی متاسفانه شهروندان زباله ها را در مخازن زباله شهری تخلیه می کنند و همین امر موجب سرازیر شدن  شیرابه ها در شهر و کوچه ها می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز