خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد ؛

با معلم خاطی پلدشتی برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۶۳

مدیر کل اداره آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه، تنبیه دانش آموزان در محیط مدرسه مغایر با قوانین تعلیم و تربیت بوده گفت: با معلم خاطی برخورد می شود.

به گزارش ایلنا،در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از تنبیه دانش آموزان پلدشت در شمال آذربایجان‌غربی توسط معلم‌شان  ، مهین منافی در گفت و گو با ایلنا، اعلام کرد: با توجه به این اتفاق در یکی از مدارس این شهرستان، موضوع با قید فوریت و با اعزام بازرسان اداری به واحد آموزشی مورد نظر پیگیری  شد.

وی افزود: صرف نظر از اظهار ندامت فرد خاطی و عذرخواهی از افکار عمومی و دلجویی از دانش آموزان یاد شده، عملکرد این معلم مغایر با ضوابط و مقررات نظام تعلیم و تربیت بوده است.

منافی افزود: بنابراین در راستای صیانت و مراقبت از حقوق دانش آموزان و جلوگیری از تکرار مسائل مشابه نسبت به تشکیل پرونده تخلفاتی اقدام و برابر مقررات برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه،چنین اعمالی به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از طرف آموزش و پرورش قابل پذیرش و تأیید نیست و به لحاظ ممنوعیت آن با هر فردی که برخلاف آئین نامه اجرایی مدارس مرتکب رفتار مذموم با آثار سو تربیتی شود برخورد خواهد شد‌.

دیروز یکشنبه- ۳۰ آبان ماه-  فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از معلمان شهرستان پلدشت در آن اقدام به تنبیه بدنی دو دانش آموز نوجوان کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز