خبرگزاری کار ایران

کسب ۲ مدال طلا و برنز برای موی‌تای کاران بانوی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۸۲

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ بانوی موی‌تای‌کار این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی موفق به کسب ۲ مدال طلا و برنز شدند.

رامین امید باراندوزی  در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: ثمین یحیوی و نگار جزایری ۲ بانوی موی‌تای‌کار  آذربایجان‌غربی به‌همراه تیم موی تای جوانان و بزرگسالان بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در زنجان حضور داشتند.

وی گفت: در این رقابت‌ها "ثمین یحیوی" موفق به کسب مدال طلا و "نگار جزایری" موفق به کسب مدال برنز شد و به تیم ملی دعوت شدند.

باراندوزی اضافه کرد: مسابقات جهانی موی‌تای از ۱۶ آذرماه امسال به مدت سه روز در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم کشورمان با حضور ۲ نماینده استان برای این رقابت‌ها در بخش آماده می‌شود.

دبیر هیأت انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه در این رقابتها قضاوت ناعادلانه و برخی اتفاقات حاشیه‌ای باعث شد تعدادی از موی‌تارکاران استان  از رسیدن به مدال باز بمانند که ما در همین راستا اعتراض مکتوب خود را به انجمن موی تای کشور و فدراسیون تسلیم نموده ایم.

باراندوزی افزود: از امروز رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان آقایان در زنجان آغاز شده است که آذربایجان‌غربی با دو تیم کامل در مسابقات حضور یافته و امیدواریم نمایندگان شایسته موی تای استان با قهرمانی در این مسابقات به تیم ملی دعوت و در مسابقات جهانی خوش بدرخشند.

باراندوزی با اشاره به اینکه رشته موی‌تای در آذربایجان‌غربی از دو سال قبل تحت حمایت هیات انجمن‌های ورزشی استان قرار گرفته گفت:موی تای کاران استان در این مدت  موفق به کسب مدال‌های کشوری و بین‌المللی شده اند،که فرشید کریمی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان، ستار قادرزاده، محمد برقی، هاوره احمدی هر سه قهرمان رقابتهای آسیایی ابوظبی امارات و ثمین یحیوی، سبحان عباسی، سروش قادر زینبی هر سه مقام سوم رقابتهای جهانی آنتالیا را کسب کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز