خبرگزاری کار ایران

جریمه ۲۱ میلیاردی قاچاقچیان احشام در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۰۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت پرداخت جزای نقدی ۲۱ میلیارد ریالی قاچاقچیان احشام طی شش ماهه نخست سالجاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اقوامی، با اشاره به تشکیل ۴۸۶ فقره پرونده قاچاق احشام در استان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۴۸۶ فقره پرونده شامل قاچاق یک هزار و ۳۰۵ رأس گاو و ۳۳ هزار و ۳۴۳ رأس گوسفند در استان توسط شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی همچنین از تشکیل سه هزار و ۸۵ فقره پرونده قاچاق ارز و کالا در استان طی این مدت خبر داد و افزود: از این میزان سه هزار و ۵۵ فقره توسط شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است.

اقوامی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان عنوان کرد: متخلفان این پرونده‌ها به پرداخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: در این مدت گران فروشی با یک هزار و ۵۷۲ فقره، عدم درج قیمت با هزار و ۸۶ فقره و کم فروشی با ۸۳۰ فقره پرونده بیشترین تخلفات گزارش شده در سال جاری هستند.

وی یادآور شد: همچنین تقلب در عرضه کالا با ۳۷۰ فقره، عدم صدور فاکتور ۳۲۵ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۲۰۹ فقره عرضه خارج از شبکه ۴۱۶ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز