خبرگزاری کار ایران

دادستان جدید پیرانشهر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۴۵

دادستان جدید پیرانشهر معرفی شد.

به گزارش ایلنا،با حضور مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی و حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان،  نماینده مردم در خانه ملت و جمعی از مسئولان شهرستانی ، مراسم تودیع و معارفه دادستانهای سابق و جدید پیرانشهر برگزار شد.

مجیدی دادستان مرکز استان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و تجلیل از دلاوری های مردان و زنان این مرز و بوم در حفظ اسلام و خاک وطن و با بیان اینکه شهرستان پیرانشهر مظهر ایثار و فداکاری های بسیاری است و شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب نموده است ، با اشاره به جایگاه رفیع دادستان گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه خطیر احقاق حق را بر دوش دارد و هر جا که تعدی به حقوق مردم و بیت المال صورت پذیرد باید با قاطعیت وارد میدان شده و بدون خط قرمز با مرتکب یا مرتکبان برخورد قاطع و البته سریع نماید.

دادستان مرکز استان در ادامه از دادستان جدید پیرانشهر خواست در حوزه امنیت که برای آن خون‌های بسیاری تقدیم انقلاب شده است مماشات نورزد و با کسانی که به آرامش و امنیت مردم را تهدید می کنند با قاطعیت برخورد کند.

مجیدی در پایان تاکید کرد: دوره رئیس جدید قوه قضائیه دوره ورود به تحول و تعالی دستگاه قضایی است و متعالی شدن دستگاه قضایی، احقاق حقوق مردم است و لازمه این تحول آسیب شناسی است و برای نیل به این مهم دادستان باید میدانی عمل کند و با شناسایی چالش‌ها تمام همت خود را برای رفع این چالش‌ها بکار بندند.

در این مراسم محمودی به عنوان دادستان پیرانشهر معرفی و از خدمات خدایی دادستان سابق تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز