خبرگزاری کار ایران

اعزام ۲ بانوی شمشیر باز آذربایجان غربی به مسابقات بین المللی آزاد شمشیر بازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۲۵

دبیر هیأت شمشیر بازی آذربایجان غربی از اعزام ۲ بانوی شمشیر باز استان به مسابقات بین المللی آزاد شمشیر بازی در ترکیه خبر داد.

علی نجف زاده در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: "الهه قهرمانی" و "شیدا حسینی" ۲ بانوی شمشیر باز استان برای شرکت در مسابقات بین المللی آزاد شمشیر بازی اسنایپر ترکیه اعزام شدند.

وی افزود:شمشیربازان استان به همراه چند شمشیرباز از استان‌های دیگر با هماهنگی فدراسیون به این مسابقات   اعزام شده‌ و از روز یکشنبه به مصاف حریفان خود رفته‌اند و قرار است بعد از پایان مسابقات با شمشیربازان کشور ترکیه اردوی تمرینی برگزار کنند.

نجف زاده افزود: همچنین "دانیال ولی‌نژاد" و "مبین رضوی" ۲ شمشیر باز نوجوان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور دعوت شدند و قرار است طی روزهای دوم تا یازدهم مهرماه در مازندران در اردو حضور پیدا کنند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی اضافه کرد: دعوت این ۲ شمشیرباز در رده سنی نوجوانان برای نخستین بار در تاریخ شمشیربازی استان اتفاق افتاده است.

نجف‌زاده افزود: همچنین  "هادی رضوی‌نیا" ملی پوش جوان اسلحه فلوره آذربایجان غربی جهت اعزام به مسابقات جام جهانی ازبکستان انتخاب شده است که این شمشیرباز استان به همراه "علی امینی" و "ماهان میرزایی" برای حضور در مسابقات ازبکستان اعزام می شود.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مسابقات جام جهانی شمشیربازی اواخر شهریور ماه و اوایل مهرماه در شهر تاشکند جمهوری ازبکستان برگزار خواهد شد و حضور "رضوی‌نیا" اولین اعزام یک شمشیرباز استان به مسابقات برون مرزی بعد از همه گیری ویروس کرونا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز