خبرگزاری کار ایران

اعزام کاروان نذر آب هلال احمر آذربایجان غربی به سیستان و بلوچستان با ۴۰۰ میلیون خدمات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۴۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از اعزام کاروان نذر آب به سیستان و بلوچستان خبر داد.

امیر جعفرزاده در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به نحوه اجرای این طرح در روستاهای محروم شهرستان مهرستان گفت: ۵ واحد مدرسه پیش ساخته در ۵ روستا، ۱۲۰ بسته آموزشی شامل: پکیج کامل کیف و نوشت افزار، اجرای برنامه فرهنگی و اهدا جوایز،۴۰ ثوب البسه،۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی، ۳۰۰۰ گان، ۶۰ مخزن ۱۰۰۰ لیتری و ۸ مخزن ۵۰۰۰ لیتری (لوله، کابل،شناور،کف کش ) جمعا به ارزش ۴۰ میلیارد ریال  به مردم‌ روستاهای محروم اهدا شد.

وی تصریح کرد: به دنبال خشکسالی های پیاپی و شرایط بحرانی و کم آبی سال‌های اخیر در استان‌های شرق کشور، جمعیت هلال احمر با کمک مؤسسات خیریه و مردم خیر و نوع دوست برای کمک به معیشت و مشکل کم آبی مردم در استان سیستان و بلوچستان با هدف بشر دوستی و کاهش آلام بشری نسبت به برگزاری طرح نذر آب طی سال‌های اخیر و همچنین طرح نذر آب چهار،  طی امسال اقدام نموده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان نیز با توجه به جمع آوری کمک‌های مردمی از مردم نوع دوست استان اقدام به اعزام کاروان نذر سلامت به سیستان و بلوچستان کرده است، ادامه داد: در همین راستا کاروانی متشکل از کمک‌های معیشتی، مخازن آب برای لوله کشی و آبرسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

جعفرزاده گفت: خیرین نیک مرام  می‌توانند کمک‌های نقدی و  غیرنقدی خود شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی، نوشت افزار، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی  تحویل دهند.

به گزارش ایلنا،در طرح نذر آب، هرساله از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کاروان‌هایی از استان‌های مختلف برای آبرسانی و کمک به محرومیت زدایی در مناطق شرق کشور از استان‌های مختلف اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز