خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می دهد؛

اما و اگر‌های انتخاب استاندار آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۰۵

انتخاب استاندار آذربایجان غربی به روزهای پایانی خود می‌رسد و گزینه‌های احتمالی متعدد تبدیل به چند گزینه محدود و نهایی برای کسب این عنوان شده‌‌اند.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر انتخاب استاندار آذربایجان غربی، همراه با گمانه زنی‌ها و رایزنی‌های بسیاری شده و گزینه‌های متعددی در این زمینه از سوی افراد مختلفی مطرح شده است.

در این بین مجمع نمایندگان آذربایجان‌ غربی سه گزینه علی زنجانی، شهرام آدم‌نژاد و سید جواد محمودی را به عنوان نامزد استانداری آذربایجان‌غربی به وزارت کشور معرفی کرده است.

همچنین حجت الاسلام سید مهدی  قریشی امام جمعه ارومیه در نامه‌ای از ریاست جمهوری خواسته با انتصاب فردی خوشنام، جامع الاطراف و توانمند و انقلابی به عنوان استاندار آذربایجان غربی، ضمن ایجاد همدلی در بین تمامی نیروهای انقلاب از اقوام و مذاهب، در جهت محرومیت زدایی از چهره استان گام بردارد.

ای کاش نمایندگان فهیم استان قبل از معرفی افراد ،نخست ضمن بهره گیری از خرد جمعی و بخش نخبگانی استان، شاخص‌هایی را برای استاندار مطلوب آذربایجان غربی تعریف و سپس بر اساس این متر و معیار استاندارد ،گزینه‌های پیشنهادی خود را کیفیت سنجی می‌کردند تا در برخی موارد، نتیجه حاصل این چنین از تجربه، کارآمدی، خلاقیت و ....به دور نباشد.

در بین اسامی اعلامی جای بسیاری از نخبگان سیاسی و اجتماعی استان  خالی است که شاید علت اصلی این غیبت نداشتن ارتباط موثر مدیران با نخبگان جامعه و دانشگاهیان و  مجمع نمایندگان است .

به گزارش ایلنا، هنوز نظر نهایی وزارت کشور برای تصدی پست استانداری آذربایجان غربی قطعی نشده است اما بازار شایعات در فضای مجازی در این زمینه به شدت داغ شده است و هر بار با تایید و تکذیب فراوان مواجه هستیم.

همچنین تعدادی از نخبگان و فعالان رسانه ای استان خواستار انتصاب استاندار ویژه برای آذربایجان غربی هستند.

با این‌حال باید منتظر ماند و دید  احمد وحیدی وزیر کشور پای نام کدام گزینه پیشنهادی برای استانداری آذربایجان غربی  را امضا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز