خبرگزاری کار ایران

دعوت از ۲ شمشیر باز نوجوان آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۵۱۴

دبیر هیأت شمشیر بازی آذربایجان غربی از دعوت ۲ شمشیر باز نوجوان ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور خبر داد.

علی نجف زاده در گفت وگو با ایلنا، بیان کرد: دانیال ولی نژاد و مبین رضوی ۲ شمشیر باز نوجوان استان به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور در اسلحه سابر دعوت شدند.

نجف زاده افزود: اردوی تیم ملی سایر نوجوانان و جوانان کشور از  تاریخ دوم مهر تا یازدهم مهرماه در  مازندران برگزار می شود که ۲ نوجوان شمشیر باز استان نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

وی افزود: این ۲ نوجوان شمشیرباز  استان برای برگزاری مسابقات درون اردویی باید در روزهای سوم و چهارم مهر ماه در این اردو حضور پیدا کنند.

نجف زاده با بیان اینکه دعوت این دو نوجوان به اردوی تیم ملی کشور در تاریخ شمشیر بازی استان برای اولین بار صورت گرفته است گفت: این ۲ ورزشکار باید ۴۸ ساعت قبل از حضور در اردوی تیم ملی تست pcr  داده و با در دست داشتن جواب آزمایش در اردو حضور پیدا کنند.

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی در باره از سرگیری تمرینات ورزشکاران شمشیر باز ارومیه گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در ارومیه تمرینات شمشیربازی تعطیل است و آغاز تمرینات ورزشکاران شمشیر باز منوط به صدور اجازه از ستاد مقابله با کرونای استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز