خبرگزاری کار ایران

ایلنا از آذربایجان غربی خبر می‌دهد؛

محمودآباد شهری با ۱۲ هزار جمعیت ؛ اما بدون داروخانه/ تعطیلی داروخانه به دلیل عدم حضور مسئول فنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۹۲۰

شهر ۱۲ هزار نفری محمودآباد در آذربایجان‌غربی داروخانه ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدودا یک ماه است که تنها داروخانه شهر محمودآباد تعطیل شده و مردم این شهر ۱۲ هزار نفری برای تأمین داروها و مایحتاج دارویی خود ناچار هستند به شاهین دژ که نزدیکترین شهر به محمود آباد است بروند.

بنابر گفته شهروندان و مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا، تنها داروخانه  این شهر بنام داروخانه دکتر عیوضی واقع در خیابان امام این شهر یک ماهی می‌شود که تعطیل شده است.به طوری که شهروندان، با توجه به شرایط حاد کرونایی مجبورند برای تهیه داروهای خود به شاهین دژ سفرکنند.

داروخانه محمود آباد به دلیل تخلفات متعدد تعطیل شده است

سرپرست اداره فنی و نظارت بر داروی معاونت غذا و دارو گفت:تنها داروخانه موجود در شهر محمود آباد به دلیل تخلفات متعدد و عدم حضور مسئول فنی و احتمال به مخاطره افتادن سلامتی مردم از طرف معاونت غذا و دارو تعطیل شده است.

میر وحید علوی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: به دلیل عدم تمکین مؤسس داروخانه در مقابل قانون و آئین نامه‌ها و درخواست ابطال مجوز داروخانه از سوی موسس مجوز داروخانه مذکور در کمسیون ماده ۲۰ ابطال شد.

علوی در ادامه افزود: صدور پروانه تاسیس داروخانه جدید در بین افراد متقاضی واجد شرایط در دست بررسی است و در صورت موافقت کمیسیون ماده ۲۰ پروانه تاسیس برای داروساز جدید صادر و فعالیت داروخانه از نو آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز