خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 7 طرح میراث‌فرهنگی و گردشگری در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۴۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ‌زنی هفت طرح به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این مطلب اظهار کرد: از جمله طرح‌های قابل افتتاح می‌توان به مجتمع گردشگری آیدانه چالدران اشاره کرد که با سرمایه‌گذاری 190 میلیارد ریال ساخته شده و با بهره‌برداری از آن برای 25 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: افتتاح واحد بوم‌گردی پته‌ویر سلماس با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای سه نفر، افتتاح یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در خوی با اعتبار سه میلیارد ریال و اشتغال زایی برای سه نفر از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

او ادامه داد: افتتاح هتل کارا در ارومیه با 28 اتاق و سرمایه‌گذاری 700 میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌های مهم افتتاحی در هفته دولت است که با افتتاح آن برای 17 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

جباری افتتاح طرح برق‌رسانی به منطقه نمونه گردشگری پردانان پیرانشهر با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریال و دیوارکشی و آسفالت مسیر دسترسی به آبشار سوله‌دوکل ارومیه با اعتبار 10 میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: همچنین در هفته دولت طرح عمرانی ساخت موزه اشنویه کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار اولیه برای ساخت این موزه 70 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز