خبرگزاری کار ایران

افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۶۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از افزایش روزانه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

 جواد آقازاده در گفت و گو با ایلنا،با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۷ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند گفت: این تعداد بستری بیشترین میزان طی ۱۸ ماه گذشته است.

آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۵۹۴ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا که از این تعداد ۴۲۷ نفر  در مراکز درمانی بستری شدند.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان مبتلا یا مشکوک به کرونا در آذربایجان غربی به رقم بی سابقه طی ۱۸ ماه گذشته به میزان هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: هم اینک ۲۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت معالجه بوده و ۷۳ نفر نیز با استفاده از دستگاه  ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی با اشاره به فوت ۳۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی، افزود: بیشترین تعداد فوتی های کرونا در استان با ۱۲ نفر مربوط به ارومیه است.

آقازاده افزود:با اضافه شدن ۳۰ نفر به آمار فوتی بیماران کرونایی در استان  کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به پنج هزار و ۳۲۳ نفر رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز