خبرگزاری کار ایران

بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان ناحیه یک ارومیه واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۸۴

سرپرست آموزش پرورش ناحیه یک ارومیه از واکسینه شدن بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان ناحیه یک ارومیه خبر داد.

مهدی ربیعی کیا در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس گفت:متاسفانه با  برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی  در طول سال گذشته شاهد افت تحصیلی دانش آموزان بودیم که امیدواریم با بازگشایی مدارس در سال آینده شاهد پیشرفت دانش آموزان و کسب رتبه های برتر در کنکور باشیم.

ربیعی کیا از کسب ۴ رتبه دو رقمی و ۳۰ رتبه سه رقمی توسط دانش آموزان ناحیه یک ارومیه در کنکور سراسری امسال خبر داد و افزود:دانش آموزان این ناحیه به ترتیب در رشته های ریاضی،علوم تجربی،علوم انسانی و هنر در مجموع ۴ رتبه ۲ رقمی ۳۰ رتبه سه رقمی و ۲۲ رتبه زیر ۲ هزار را کسب کرده اند.

وی افزود:متاسفانه با بازنشستگی ۳۵۰ نفر از معلمان آموزش پرورش ناحیه یک ارومیه، این ناحیه در سال تحصیلی جدید با چالش کمبود نیروی انسانی روبرو می شود،که با بکار گیری نیروهای قراردادی،نهضت،حق التدریس و همچنین نیروهای بازنشسته کار آمدسعی در جبران کمبود معلم در سال جدید تحصیلی خواهیم داشت.

سرپرست آموزش پرورش ناحیه یک ارومیه افزود:بیش از ۸۰ درصد نیروهای رسمی و حق التدریس واکسینه شدند و تمام تلاشمان را می کنیم  تا  مدارس از مهر ماه امسال به صورت حضوری برگزار شود.

به گفته ربیعی کیا بیشترین رتبه های برتر کنکوری در ناحیه یک ارومیه مربوط به مدارس دولتی اعم از نمونه دولتی و هیأت امنایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز