خبرگزاری کار ایران

توزیع ۶۱ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی جنوب آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۵۴۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: امسال ۶۱ میلیون لیتر فرآورده نفت‌گاز بین بهره برداران بخش کشاورزی جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شده‌است.

به گزارش ایلنا، سیدجواد فیض‌حسینی در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار داشت: براساس بازدید و سرشماری انجام شده بیش از ۲۵ هزار دستگاه تراکتور و نزدیک به هزار دستگاه کمباین و همچنین سایر ادوات در بخش کشاورزی منطقه میاندوآب فعال است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و آب هوایی منطقه میاندوآب و برداشت محصولات کشاورزی در این منطقه، سهمیه سوخت موتور پمپ‌های آب دارای پروانه بهره‌برداری (چاه آب کشاورزی ) براساس سطح زمین زیر کشت مندرج در پروانه و همچنین سهمیه ادوات کشاورزی نیز بر مبنای سهمیه تعیین شده در جهاد کشاورزی استان از طریق فروشندگی‌ های مجاز توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و ادارات ذیربط جهاد کشاورزی در هشت شهر جنوب آذربایجان غربی و دیگر سازمان‌های مربوطه، در رابطه با روند تخصیص سهمیه سوخت ادوات کشاورزی قدردانی کرد.

فیض‌حسینی بیان کرد: فعالان و متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه Newtejaratasan وتکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت واقعی درخواست جهت تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به مرز مشترک این منطقه با کشور عراق و اختلاف قیمت این فرآورده با ایجاد وحدت رویه، برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت‌های لازم از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی در تامین سوخت نفتگاز و همچنین از قاچاق فراورده های نفتی جلوگیری کنیم.

به گزارش ایلنا،شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با واقع شدن در جنوب آذربایجان‌غربی به مرکزیت شهرستان میاندوآب دارای هشت ناحیه مرکزی و ۹۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر ۳۲ جایگاه تک منظوره سوخت مایع، ۳۸ باب جایگاه دو منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، ۲۱ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی، ۲۵۳ باب فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز