خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۱۱

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با سود پایین به ۲۷۲ مددجوی استان پرداخت شده است.

عزیز سهندی، در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تسهیلات اشتغالی مصوب در سال جاری اظهار کرد: امسال مصوب شده است تا پایان سال چهار هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان سطح استان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار ایجاد شده هر ساله باعث می‌شود تعدادی از مددجویان به توانمند شده و از حالت مددجویی خارج شوند، افزود: در این راستا سالانه اعتبارات ویژه‌ای برای پرداخت این تسهیلات در کمیته امداد در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: اغلب تسهیلات پرداختی در استان در حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری و مشاغل خانگی بوده که میزان تسهیلات هر کدام از این مشاغل با توجه به طرح اولیه آن متفاوت است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال با سود پایین به ۲۷۲ مددجوی استان پرداخت شده و به صورت مستمر نیز نسبت به حسن اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی نظارت می‌شود.

سهندی خاطرنشان کرد: امسال از میان متقاضیان دریافت تسهیلات برای چهار هزار نفر پرونده تشکیل شده است که به تدریج این افراد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز