خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید غدیر خم؛

محکوم به قصاص ۲۷ ساله از چوبه دار نجات پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۷۱

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از نجات جوان ۲۷ ساله اعدامی از پای چوبه دار خبر داد.

 به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در تشریح این خبر  گفت: سحرگاه امروز قاتل ۲۷ ساله برای اجرای حکم قصاص نفس  پای چوبه دار حاضر شده بود، که اولیا دم مرحوم مقتول که جوانی ۳۱ ساله و تازه داماد بود با اقدامی خداپسندانه در آستانه عید غدیر خم از خون فرزند خود گذشتند‌.

عتباتی افزود: این پرونده که در دادگاه کیفری شهرستان خوی رسیدگی و حکم قصاص نفس قاتل صادر و در دیوان عالی کشور هم قطعی و استیذان قصاص نفس هم انجام شده بود و لکن با مساعی و تلاش های مجموعه قضایی و بهره‌گیری از ظرفیت هسته‌ های بخشایش و معتمدین محلی نهایتاً اولیای دم مرحوم مقتول با گذشت از خون فرزند خود حیاتی دوباره به محکوم علیه بخشیدند.

رئیس کل دادگستری استان از همه مردم خصوصاً منتفذین و معتمدین محلی خواست تا با عمل به شرع مقدس  دستگاه قضایی را در ایجاد سازش و اصلاح ذات البین مردم یاری کنند.

عتباتی با بیان اینکه در این گونه قتل‌ها که بدون انگیزه یا نقشه قبلی و فقط به صرف هیجانات و عصبانیت‌های لحظه‌ای و اتفاقی، حادث می شوند حصول سازش و رضایت امری پسندیده است و تلاش برای بازگرداندن این افراد نهایت انسانیت را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز