خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۲۰ انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۶۳۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: طی تیرماه سال‌جاری ۲۰ انشعاب آب غیر مجاز در سطح روستاهای شهرستان خوی شناسایی شد.

یدالله سلطانی در گفت و گو با ایلنا،بیان کرد: شناسایی انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی در سطح شهرها و روستاها به منظور  پایداری و ساماندهی شبکه های توزیع آب آشامیدنی در شهرستان خوی انجام می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شناسایی ۲۰ انشعاب غیر مجاز در روستاهای خوی گفت: ساماندهی انشعاب های غیرمجاز آب بر اساس یک برنامه مدون و منسجم در دست انجام است.

سلطانی خاطر نشان کرد: ایجاد عدم تعادل در شبکه توزیع آب، استفاده بی رویه از آب به دلیل عدم اندازه گیری، عدم پرداخت آب بهاء و تضییع حقوق عامه از جمله مشکلاتی است که انشعابات غیرمجاز به وجود آورده است.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد:در  تلاش هستیم تا در حد امکان اقدامات قهری را در خصوص انشعاب های غیرمجاز آب به کار نگیریم.

وی تاکید کرد: افرادی که اقدام به نصب انشعاب های غیر مجاز آب آشامیدنی در سطح شهرها و روستاها کرده اند می توانند با مراجعه به امور مشترکان ، تقاضای مجوز انشعاب قانونی کنند.

وی متذکر شد: در صورت عدم مراجعه مشترکان غیرمجاز در مهلت مقرر، علاوه بر جمع آوری انشعابات غیرمجاز و اخذ جریمه، اشخاص متخلف به مراجع قضایی  نیز معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز