خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۴۷

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان خوی با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت در طول یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، یدالله سلطانی با بیان اینکه از ابتدای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمات ویژه‌ای در روستای شهرستان انجام گرفته است گفت: در ۱۲۴ روستای تحت پوشش شهرستان خوی به منظور رفع مشکلات و کمبودهای شدید زیرساختی و تاسیساتی روستاها و توسعه شبکه توزیع آب و ارتقای کمی و کیفی منابع آب روستاها، با  اتصال شبکه توزیع نواحی به محدوده‌های روستایی و اضافه کرد منشاء جدید تامین آب  در روستاها، کمیت و کیفیت آب بخش عمده‌ای از روستاهای زیر پوشش ارتقاء یافت.

سلطانی خاطر نشان کرد: در روستاهای غیر تحت پوشش نیز بنابر وظیفه ذاتی اقداماتی موثری نیز انجام داده ایم که می توان به روستاهای ملا اسماعیل ، دنیکی ، باغدرق  اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت  با تاکید بر استمرار تلاش‌ها در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به شهرها و روستاهای زیر پوشش، از همه مشترکان فهیم شهرستان خوی درخواست کرد که با توجه به شرایط آب و هوایی در ماه‌های اخیر و کاهش شدید نزولات آسمانی در سال جاری و همچنین شیوع و خیز مجدد بیماری کرونا، با صرفه‌جویی در مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری، شرکت آب و فاضلاب را در تامین و توزیع بدون دغدغه و مستمر آب برای همه شهروندان یاری کنند.

به گزارش ایلنا، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به بیش از  120 هزار  مشترک آب شهری و روستائی خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز