خبرگزاری کار ایران

ورزشکار رکورددار گینس مرندی شغل ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۸۳

رزمی کار مرندی رکورددار گینس گفت:به عنوان دومین ایرانی بیشترین رکورد های گینس را در اختیار دارم اما هنوز شغل مناسبی ندارم.

عقیل قارداش زاده در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به اینکه رکورددار حرکات اسکات ترانست با وزنه ۴۰ پوندی در گینس است اظهار داشت:پیش‌تر از این رکورد این حرکت در اختیار ورزشکار آمریکایی بود که من به لطف و کمک خداوند رکورد این ورزشکار آمریکایی را شکستم.

وی افزود: پیش از این رکورد نیز دوبار موفق به ثبت نام خود در کتاب گینس شده بودم و دومین فردی در ایران هستم که بیشترین رکورد دار گینس است.

رزمی کار مرندی همچنین با اشاره به اینکه  در بین رزمی کاران ایرانی تنها فردی است که سه رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده گفت:متاسفانه با تمامی افتخار آفرینی ها برای کشورم هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولان از بنده انجام نشده و بیکار هستم.

قارداش زاده گفت: یکی از هوادارن تیم تراکتور تبریز هستم و به لطف خداوند توانستم به عنوان اولین فرد نام شهر تبریز را در گینس ثبت کنم.

وی به اشاره به اینکه سه کشور امارات، آذربایجان و قبرس خواهان تابعیت من هستند گفت:یک وجب از خاک وطنم را با امکانات این کشورها عوض نمی‌کنم من ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می کنم و پرچم کشورم برایم مقدس است و دوست دارم با پرچم کشور خودم افتخار آفرینی کنم.

 قارداش زاده با بیان اینکه افتخار می‌کنم رکورد گینس به نام کشور و شهرم ثبت شد، توضیح داد: اگرچه ثبت رکورد گینس در تمام دنیا رایگان است اما در کشورمان به دلیل تحریم‌ها هزینه بالایی دارد اما دوست دارم رکورد‌های بعدی هم به نام کشور و شهرم ثبت شود.

وی یک بدقولی را عامل انگیزه بیشتر برای خودش دانست و عنوان کرد: بعد از ثبت رکورد در گینس از طرف مسئولان استانی وعده هایی  داده شد که تاکنون به آن عمل نکردند. این موضوع در ابتدا باعث ناراحتی من شد اما همان ناراحتی انگیزه‌ای شد که چند برابر تلاش کنم و برای کشور و شهرم افتخار آفرینی کنم.

به گزارش ایلنا، عقیل قارداش زاده،رکورد بیشترین حرکت اسکات تراست با یک وزنه ۴۰ پوندی رو که در کتاب رکوردهای جهان در اختیار یک ورزشکار آمریکایی بود با ۲۹ حرکت صحیح به نام خود کند. این رکورد پیش از این در سال ۲۰۱۶ با ۲۲ حرکت در گینس ثبت شده بود.

‌ قارداش‌زاده پیش از این نیز دوبار نامش را در گینس به ثبت رسانده بود و با این رکورد به عنوان دومین ایرانی است که بیشترین رکوردهای گینس را در اختیار دارد. همچنین در بین رزمی‌کاران ایرانی تنها فردی است که سه رکورد جهانی را از آن خود کرده است. عقیل قارداش‌زاده مربی و داور بین المللی کونگ فو است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز