خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۹۴

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا منصورفر به عنوان رئیس جدید پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی منصوب شد.

به گزارش ایلنا،در بخشی از این حکم آمده است؛احتراما، ضمن قدردانی از خدمات ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم برای ۴ سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی منصوب می شوید.

امید است که با تعامل مؤثر با استانداری و سایر دستگاه های اجرایی شرایط توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکتها و مؤسسات دانش بنیان را فراهم آورید و روابط مؤثر و هدفمندی را با دانشگاههای استان برای بهره گیری دانشگاهیان از ظرفیت های پارک علم و فناوری برقرار سازید. همچنین، با ارزیابی شرایط موجود پارک در اعتلای جایگاه آن اهتمام ورزید و زمینه ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و غیر دولتی را مهیا سازید.

مشارکت و ایفای نقش مؤثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه همکاری با نقش آفرینان اصلی زیست بوم و توجه خاص به توسعه مؤسسات مستقر در پارک از دیگر موضوعات مهمی است که توجه جنابعالی و همکاران محترم در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی را می طلبد.

امیدوارم که با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی مأموریتها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا کنید و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نفشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز