خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

تجمع صاحبان زمین های کوثر مقابل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۰۲

صاحبان زمین های کوثر در اعتراض به لغو قراردادهای زمین های کوثر مقابل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز - یکشنبه 20 تیرماه- صاحبان ۲۰۰۰ هزار قطعه زمین  دو دهه است که وضعیت ملکی آنها مشخص نشده و بنا به گفته این اعضا سازمان همیاری استانداری آذربایجان غربی ادعای مالکیت بر این زمین‌ها را دارد.

به گفته صاحبان زمین‌های ارومیه در زمان خرید این زمین‌ها از اداره مسکن و شهر سازی و شهرداری مجوز گرفته‌اند ولی در حال حاضر با سازمان همیاری استانداری آذربایجان غربی به مشکل برخورده‌اند و برای پیگیری مطالبات خود به سازمان‌ها و نهادهای مختلف در آذربایجان غربی رفته‌اند و از مقام‌های استانی این موضوع را پیگیری کرده‌اند.

طبق این گزارش بیش از ۲۰ سال است که ۲ هزار نفر به سبب عدم تعیین و تکلیف زمین‌ها سرگردان‌اند و نتوانستند حق خود را دریافت کنند.

یکی از صاحبان زمین‌ها به خبرنگار ایلنا، درباره قول مساعد استاندار آذربایجان غربی برای پیگیری وضعیت این زمین‌ها گفت: چندی پیش برای تعیین تکلیف زمین‌های خود به سراغ استاندار آذربایجان غربی رفتیم .او قول داد  موضوع را حل کند اما تا کنون  به وعده خود عمل نکرده است.

طبق این گزارش صاحبان زمین‌های بلاتکلیف در ارومیه انتظار دارند هرچه سریع‌تر و پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی بالاخره وضعیت این زمین‌ها تعیین تکلیف و مشکل آنان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز