خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان جامع زنان ارومیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۹۱

بیمارستان جامع زنان ارومیه با حضور وزیر بهداشت در ارومیه افتتاح شد

به گزارش ایلنا، بیمارستان جامع زنان ارومیه امروز با حضور وزیر بهداشت،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی و استاندار افتتاح شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این بیمارستان با اشاره به اینکه بیمارستان جامع  زنان  ارومیه یکی از مجهزترین بیمارستان های سطح کشور آن هم در حوزه بانوان است، اظهار کرد: در این مرکز درمانی ۳۱۰ تختخوابی، از کلیه امکانات تشخیصی، درمانی و پیشگیری بیماری های زنان استفاده شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه شاخص تخت های بیمارستانی در آذربایجان غربی از زیر یک مورد به ازای هر هزار نفر به حدود ۱.۶ تخت رسیده است، گفت: با اجرای کامل بیمارستان های نقده، اشنویه، پیرانشهر و شاهین‌دژ امیدواریم این رقم به نزدیک  ۲ نیز برسد که رقم بسیار خوبی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طرح بیمارستان جامع زنان و زایمان ارومیه در زمینی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال در هشت طبقه و با ۳۰۰ تخت بیمارستانی اجرا شد.

 جواد آقازاده افزود: عملیات احداث بیمارستان جامع زنان و زایمان ارومیه از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و این بیمارستان دارای امکاناتی نظیر بخش تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس، درمانگاه عمومی، درمانگاه تخصصی، مرکز تصویربرداری، ۹ اتاق عمل، ۱۵ تخت ویژه ICU، اتاق LDR، اتاق ایزوله، ۱۲ تخت NICU (مراقبت های ویژه نوزادان) و بخش های بستری است.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی وزیر  بهداشت در سفری یکروزه ضمن بازدید از طرح های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، برخی طرح ها را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز