خبرگزاری کار ایران

جذب دانشجو بدون کنکور در دانشگاه امام حسین (ع) در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۱۶

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه از جذب دانشجوی بدون کنکور در این دانشگاه خبرداد و افزود: این دانشگاه بدون کنکور و براساس معدل از اواخر تیر ماه نسبت به جذب دانشجو اقدام می‌کند.

 شیرزاد عباسیان امروز در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بیش از 15 رشته در این دانشگاه وجود دارد، اظهار کرد: حقوق، مروج سیاسی، تربیت مربی قرآن، آی.تی، حفاظت اطلاعات، روایتگری دفاع مقدس، بازاریابی حرفه‌ای، مدیریت کسب و کار، مدیریت امور اداری و ... این رشته‌ها را شامل می‌شود.

این مسئول به آغاز نام نویسی از دانشجویان اعم از آقا و خانم از اواخر تیر ماه امسال اشاره کرد و گفت: شهریه‌ها بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان است، که 15 درصد تخفیف عمومی برای همه ورودی‌ها لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به جذب دانشجو،بدون کنکور در این دانشگاه گفت:مدرک صادره از این دانشگاه بدون شک معتبر بوده و از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر می‌شود، بنابراین قابل ارائه در همه مراجع است.

عباسیان از اعمال تخفیف ویژه برای برخی دانشجویان شامل افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و فرزندان شان اشاره کرد و بیان داشت: همچنین نسبت به مقوله آموزش در این مجموعه، نگاه انتفاعی وجود ندارد، بنابراین با در نظر گرفتن بضاعت دانشجو برای قسط بندی شهریه نیز اقدام می‌شود.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه از پرداخت وام ازدواج نزدیک 10 میلیون تومان و وام تحصیلی بین 1 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: به صورت مستقیم و بدون معرفی به صندوق رفاه دانشجویان در اسرع وقت بعد از تقاضای دانشجو، نسبت به پرداخت وام اقدام می‌کنیم، که می‌توان گفت این موضوع از جمله مواردی است، که این مجموعه را با سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 400 نفر در مقاطع و رشته‌های مختلف این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم در سال تحصیلی پیش‌رو 200 نفر دیگر هم جذب کنیم؛ گرچه ظرفیت دانشگاه بیش از این است.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه، اظهار کرد:دانشگاه جامع امام حسین(ع) با هدف تأمین نیروی انسانی متخصص و حل مسائل علم و فناوری کشور فعالیت می‌کند و شعار محوری این دانشگاه «تزکیه، جهاد علمی و دانشگاه تمدن ساز» است.

عباسیان از راه اندازی دو کارگاه عمومی برای دروس عمومی و تخصصی، 20 کلاس هوشمند، سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی و ... خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با سپاه شهدای استان و قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) همکاری تنگاتنگی وجود دارد و از امکانات آنها در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، ورزشی و ... دانشجویان می‌توانند به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه همراه با سایر دانشجویان نسبت به مسائل پیرامون خود اعم از مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حساس هستند، و با برگزاری وبینار، کارگاه‌های بصیرت افزایی و ... در تلاش هستند که به نوعی در رویدادهای کشور تاثیرگذار باشند.

راه اندازی سایت ویژه مشاوره حقوقی در دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه

وی از راه اندازی سایت ویژه مشاوره حقوقی در طول دو ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: خانواده‌هایی که با مشکلات حقوقی روبه رو هستند می‌توانند با مراجعه به سایت «Mizanu.ir» مسائل خود را طرح کرده به این ترتیب از بهترین اساتید حقوق این دانشگاه مشاوره دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این سایت توسط هسته نوآور متشکل از دانشجویان و اساتید مستقر در مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین(ع) آذربایجان غربی پیاده سازی شده است؛ وکلاء و اساتید حقوقی دانشگاه را گرد هم جمع کرده‌ایم، تا همشهریان بتوانند به راهنمایی های قضایی و مشاوره های حقوقی دسترسی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: پورتال میزان ارومیه سعی می‌کند، در گام نخست با ارائه مشاوره و آموزش از ایجاد مشکل حقوقی جلوگیری کند و در گام بعد با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی و درصد موفقیت آگاه سازد.

وی اضافه کرد: مدرسین دانشگاه و وکلاء پایه یک دادگستری، کارشناسان حقوقی، کارشناسان مسائل قراردادها و حقوق خانواده، متخصص مسائل جنایی و کیفری، حقوق جزا و جرم شناسی و حقوق عمومی آماده پاسخگویی هستند و مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهند، تا باری از دوش مردم بردارند.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها و والدین شغل و ازدواج  جوانان‌شان، است، اضافه کرد: ما نیز به عنوان یک فرد دانشگاهی که همواره با نسل جدید سر و کار داریم، از این دغدغه دور نیستیم و امیدوار هستیم همه جوانان بتوانند به زندگی ایده آل خود در زمینه شغلی،ازدواج و تحصیل دست پیدا کرده و رشد کنند.

عباسیان اضافه کرد: افرادی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس ارومیه خیابان همافر ۱ خیابان شهید گلستانی کوچه اول دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی-کاربردی امام حسین (ع) ارومیه مراجعه کنند یا اینکه با 0443277271  تماس حاصل کنند.

  این مسئول اضافه کرد: در تلاش هستیم که این دانشگاه را به «الگوی دانشگاه تراز انقلاب اسلامی» تبدیل کنیم، که لازمه این موضوع عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب است، که در این راستا عزم خود را جزم کرد‌‌ه‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) در حوزه پژوهش و فناوری به دنبال حل مسائل کلان کشور، رصد دانشی، آینده پژوهی و مدیریت دانش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز