خبرگزاری کار ایران

توزیع سوخت در جایگاه‌هایی سوخت آذربایجان غربی به روال عادی بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۹۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در حال حاضر روند توزیع سوخت در جایگاه‌های استان به روال عادی بازگشته است و مشکلی در تامین سوخت منطقه وجود ندارد.

سیدجواد فیض حسینی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به مشکلات به وجود آمده و ازدحادم در جایگاه‌های توزیع سوخت در جنوب استان اظهارداشت: در حال حاضر روند توزیع سوخت در جایگاه‌های استان به روال عادی بازگشته است و مشکلی در تامین سوخت منطقه وجود ندارد.

وی دلیل ازدحام طی روزهای گذشته در برخی جایگاه‌های جنوب استان را داشتن مشکل در مبادی تامین سوخت عنوان کرد گفت: با تامین به موقع جایگاه‌های بنزین هم اکنون به میزان لازم از ذخیره بنزین برخوردار بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یادآور شد: به علت افزایش مصرف بنزین کم‌و بیش در استان‌های دیگر کشور نیز این مشکل وجود داشته و با توجه اینکه از مبادی دیگر سوخت استان تامین می‌شود در برخی مواقع رسیدن فرآورده‌های نفتی دچار وقفه شده و باعث تعطیلی جایگاه می‌شود.

فیضی اذعان کرد: در تعطیلی جایگاه‌های سوخت روز گذشته نقش منفی شبکه‌های اجتماعی باعث دامن زدن به موضوع و ایجاد شایعه و ازدحام جمعیت در جایگاه‌های سوخت شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طی روز گذشته فروش سوخت ۲ برابر حالت متعارف در جایگاه‌های بنزین بوده و این نشانگر این موضوع است که افرادی که نیاز ضروری به بنزین و سوخت نداشتند اقدام به سوخت‌گیری کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز