خبرگزاری کار ایران

دلایل صف‌های طولانی در جایگاه‌های سی ان جی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۴۴

این روز‌ها صف‌های کیلومتری خودرو‌ها در جایگاه‌های سی ان جی ارومیه شهروندان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده است.

به گزارش ایلنا،توقف طولانی و صف‌های کیلومتری خودروها در جایگاه‌های سی ان جی ارومیه در دمای 40درجه، شهروندان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را دچار مشکلات فراوانی کرده است. وجود نقص فنی در تعدای از جایگاه‌ها و خروج آنها از مدار یکی از علل بروز این مشکل عنوان شده است.

ادامه این شرایط نه تنها در بعد مسافت و اتلاف وقت در صف‌های طولانی مشکلاتی برای کاربران ایجاد کرده بلکه بعضا در درآمد روزانه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز موثر بوده است.

مشکل قطعی برق و تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی که متعلق به شهرداری هستند منجر به تشکیل صف‌های طولانی در این جایگاه‌ها  شده که مسئولان باید هرچه سریع‌تر نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

تعطیلی ۶ جایگاه‌ CNG تحت تملک شهرداری؛ دلیل ایجاد صف‌

احمد مجرد،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به ایجاد صف‌های طویل در جایگاه‌های CNGارومیه، اظهار داشت: تعطیلی ۶ جایگاه تحت تملک شهرداری ارومیه، سبب ایجاد صف در سایر جایگاه‌های سطح شهر شده است.

مجرد افزود:در راستای صرفه‌جویی مصرف بنزین و جلوگیری از آلودگی هوا استفاده از سوخت پاک(CNG) نقش بسیار عمده‌ای در حفظ سلامت محیط زیست ایفا می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: براساس قانون و مقررات جاری شرکت، تمام  جایگاه‌های فعال دارای استانداردهای ایمنی و فنی بوده و با تمام ظرفیت مشغول به کار هستند و بدیهی است اگر براساس بازدید ادواری سازمان استاندارد و اداره CNG این شرکت، مولفه‌های فنی و ایمنی در یک جایگاهی دچار نقص باشد، بلافاصله به جهت اهمیت ایمنی، جایگاه و مشتری تعطیل می‌شود.

مجرد گفت: به منظور دستیابی به آسمان پاک، روزانه به طور میانگین 780 هزار مترمکعب CNG در ارومیه مصرف می شود.

تلاش برای راه‌اندازی مجدد جایگاه‌های CNG تا ۲۰ تیر ماه امسال

علی مرشدی،معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: ۳ جایگاهCNG تحت تملک شهرداری ارومیه تا پایان هفته جاری و مابقی تا ۲۰ تیر ماه راه‌اندازی مجدد می‌شوند.

 مرشدی افزود: شهرداری ارومیه ۷ جایگاه CNG تحت تملک دارد که از این تعداد ۳ جایگاه در سه ماه اول سال ۹۹ و ۴ جایگاه دیگر نیز اوخر سال گذشته تعطیل شده بودند.

وی تصریح کرد: اواخر فروردین همگی جایگاه‌ها تعطیل بودند که با توجه به تغییر و تحولات انجام گرفته در شهرداری ارومیه، اولین اقدام، راه‌اندازی مجدد جایگاه رودکی بود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه افزود: مابقی جایگاه‌ها نیز تحت نظارت شرکت‌های ذی‌صلاح قرار دارد و قرارداد در این خصوص امضا و به سازمان استاندارد ابلاغ شده است که پیش‌بینی می‌شود ۳ باب از این جایگاه‌ها تا پایان هفته جاری بازگشایی شود.

مرشدی گفت: ۴ باب از جایگاه‌ها نیز به دست شرکت‌های مجاز واگذار شده تا رفع نواقص شوند.

وی با بیان اینکه برخی جایگاه‌ها حتی تا ۴۸مورد  ایراد فنی ثبت شده دارند، اظهار داشت: این ۴جایگاه نیز تا ۲۰ تیر ماه بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان در این زمینه بی‌مسولیتی رخ داده بود، خاطرنشان کرد: اسفند ماه این جایگاه‌ها دارای بدهی به شرکت نفت ارومیه بودند که تمام بدهی‌ها به روزرسانی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز