خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۷۳۶

مدیرکل اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در آذربایجان‌غربی از اول تیر ماه آغاز شده و تا 10 مرداد فرصت ثبت‌نام باقی است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عبادی در گفت و گو با خبرنگاران،با بیان اینکه ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در آذربایجان‌غربی از اول تیر ماه آغاز  شده و تا ۱۰ مرداد فرصت ثبت‌نام باقی است، اظهار داشت: جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در استان آذربایجان‌غربی همزمان با سایر استان‌های کشور در حال ثبت‌نام است.

وی با بیان اینکه این جشنواره استانی و ملی خواهد بود، تصریح کرد: افراد علاقمند می‌توانند در سامانه کارآفرینان برتر ثبت‌نام کرده و در جشنواره شرکت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام کارآفرینان می‌توانند در این زمینه ثبت‌نام کنند، ادامه داد: داورها از طریق اعلان عمومی در سامانه ثبت‌نام و پس از ثبت‌نام، از سوی تهران تعیین و در سه مرحله داورها نیز باید امتیازهای لازم را برای داوری کسب کنند.

مدیرکل اداره کار، رفاه و امین اجتماعی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در این اداره کل مستقر و رییس دبیرخانه نیز مدیرکل اداره کار است، گفت: سال گذشته ۶ نفر در استان به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شدند که از این تعداد یک نفر به عنوان کارآفرین برترملی انتخاب شد.

وی ادامه داد: ایجاد فرصت برای صاحبان ایده که  نسبت به بازار و جنبه­‌های مالی ایده خود آشنایی بیشتری پیدا کنند، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران، افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی، شناسایی کارآفرینان جوان و ناشناخته،کسب اعتبار و شهرت برای کارآفرینان برتر، استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر، تشویق و تبلیغ نگاه خلاقانه و روحیه کارآفرین، پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌­های جدید و خلاقان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فرآیند داوری در این جشنواره به صورت خوداظهاری کارآفرینان در سامانه کارآفرینان خواهد بود، بنابراین انتخاب کارآفرینان برتر بر اساس چندین آیتم و شاخص بر اساس بررسی کارشناسان خواهد بود.

عبادی با اشاره به طرح‌های حمایتی اداره کار، اظهار داشت: در قالب این سه طرح و در زمینه یارانه دستمزد کارورزی از ۶۶۰ نفر و مشوق بیمه‌ای از ۱۱۱ نفر و در طرح کارورزی ۲۰ نفر  حمایت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات کرونا تا شهریور ماه تمدید شده و تمام مشاغل آسیب دیده از کرونا می‌‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، اظهار داشت: در این راستا تا کنون  ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات تخصیص یافته است که از این میزان ۱۹۰ میلیارد تومان جذب شده است که با واگذاری این میزان تسهیلات برای ۱۹هزار و ۸۰۰ شغل تثبیت شده است.

مدیرکل اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در قالب تسهیلات اشتغال روستایی نیز تاکنون ۵ هزار و ۵۸۲ میلیارد ریال تخصصیص یافته است که از این میزان ۴۸۶ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات از ۱۲ هزار و ۶۹۰ نفر شغل ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز