خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی یکی از استان های پرسابقه در حیطه روزنامه نگاری و کار رسانه ای است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۹۱

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت: آذربایجان غربی یکی از استان‌های پرسابقه در حیطه روزنامه‌نگاری و کار رسانه‌ای در کشور است.

امید سیاح در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: نمایندگان خبرگزاری‌ها در استان با دقت و موشکافی ویژه‌ای به طرح مشکلات محلی آذربایجان غربی می‌پردازند.

سیاح افزود: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران زیادی در استان فعالیت می‌کنند و جزو معدود استان‌هایی است که رسانه‌های آن با نگاه ملی مسائل استانی را بررسی می‌کنند، این در حالیست که مشکلات متعددی دارند و شرایط ناشی از کرونا نیز این مشکلات را بیشتر کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه طبق روال معمول باید هماهنگی‌های لازم  جهت حضور خبرنگاران کشوری با واحد رسانه اداره کل ارشاد استان انجام می‌گرفت گفت: این در حالیست که این مجموعه هیچ اطلاعی در زمینه دعوت از خبرنگاران کشوری و موضوع بازدید نداشت و هیچ دستگاه اجرایی هماهنگی لازم  را به عمل نیاورده است.

سیاح ضمن اینکه این حادثه را به خانواده جان باختگان و همکاران رسانه‌ای تسلیت گفت، اضافه کرد: حرفه خبرنگاری، حرفه‌ای بسیار سخت، پرتنش و سرشار از استرش و فشارهای روانی است لذا این شخصیت‌های جریان‌ساز جامعه را باید ارج نهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز