خبرگزاری کار ایران

روایت حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران از زبان خبرنگار مصدوم :

جاده مخصوص آفرود سواری بود/ اتوبوس کمر‌بند ایمنی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۹۵

خبرنگار حادثه دیده تسنیم گفت: جاده‌ای که ما از آن می‌گذشتیم مخصوص آفرود سواری و اتوبوس ما هم متاسفانه فاقد کمر‌بند ایمنی برای سرنشینان بود.

ابراهیم نژاد رفیعی خبرنگار خبرگزاری تسنیم  که در این حادثه مصدوم  و توسط اورژانس هوایی  به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شد در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: آن طور که ما  به چشم دیدیم و بعدا فهمیدیم این جاده به جاده قدیم نقده معروف بوده و مخصوص آفرود سواری هم هست، از آن بدتر آنکه اتوبوس کمر‌بند ایمنی هم نداشت.

وی افزود: پس از بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه از یک مسیر خطرناک عازم شهر ارومیه شدیم که متاسفانه آن مسیر مخصوص آفرود سواری بود.

این خبرنگار اضافه کرد: در یک لحظه کنترل اتوبوس از دست راننده خارج شد و اتوبوس به کوه برخورد کرد که  در اثر این برخور شیشه های اتوبوس شکسته شد.

خبرنگار تسنیم با ابراز تاسف از فوت دو‌تن از همکاران رسانه ای  و تسلیت به خانواده این عزیزان افزود:  وقتی خبرنگاران برای بازید از یک پروژه بزرگ شبیه دریاچه ارومیه و تونل انتقال آب عازم می شوند باید تمامی هماهنگی ها و امکانات رفاهی در اختیار این خبرنگاران قرار داده شود متاسفانه در این سفر کم و کاستی های فراوانی وجود داشت.

بر اساس این گزارش، عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، دست‌کم ۲۱ نفر مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز