خبرگزاری کار ایران

آقازاده در گفت وگو با ایلنا خبر داد؛

اعزام ۴ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به ارومیه / خبرنگاران مصدوم با اورژانس هوایی به بیمارستان امام منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۶۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت:۴ خبرنگار مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران با اورژانس هوایی به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند.

 جواد آقازاده در گفت و گو با ایلنا،بیان کرد:اتوبوس واژگون شده در نقده، حامل ۲۶ نفر بود که متاسفانه  ۲۱نفر  آنان مصدوم  و دو خبرنگار (خبرگزاری‌های ایرنا وایسنا ) نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۰ نفر خبرنگار، چهار نفر عضو ستاد احیای دریاچه ارومیه و ۲ نفر نیز راننده و کمک راننده بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: حال بسیاری از مصدومان این حادثه مناسب بوده و تنها چهار نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شده اند.

متاسفانه در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری در نقده، ۲ نفر از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ نفر زخمی شدند.

این خبرنگاران از تهران تا ارومیه به صورت هوایی و از ارومیه به سمت نقده برای بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، با اتوبوس اعزام شده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز