خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۱۰ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۹۷

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف ۱۰ تن و۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،سردار مسعود خرم نیا،در نشست مطبوعاتی که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد بیان کرد: از وظایف شورای مبارزه با مواد مخدر که در استان و به تبع آن در شهرستانها تشکیل شده است مقابله، پیشگیری و درمان است.

خرم نیا افزود: با اهتمام و توجه فرمانداران در استان طی یک سال گذشته ۱۰۱ جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر توسط فرمانداری ها تشکیل و برنامه های متنوع در این جلسات تدوین شده است.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۱۰ تن و ۴۳ کیلو گرم مواد مخدر در استان کشف شده است گفت: در این راستا ۱۵ هزار و ۸۴ قاچاقچی دستگیر شده‌اند که از این تعداد  ۱۰ هزار نفر آنها معتادین به مواد مخدر و ۲۲۶ نفر نگهدارنده مواد مخدر هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: همچنین طی سه ماهه نخست سال جاری نیز ۵ تن و ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که در این راستا ۳ هزار و ۵۱۳ نفر دستگیر شدند که ۱۲۱ نفر قاچاقچی، ۵۶۰ نفر توزیع‌کننده و ۱۱۹ نفر حمل کننده مواد بوده است.

خرم نیا با بیان اینکه طی سه ماهه نخست سال‌جاری ۲۷ باند مواد مخدر منهدم شده است گفت: از این باندها تعداد ۱۴۲ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت ضبط و توقیف شده است.

وی در خاتمه افزود: ۲۳ هزار نفر از معتادان دستگیر شده استان در مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند و چرخه درمان نوین را که نتیجه تحقیقات بسیج بود در حال طی کردن هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز