خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۸۰

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی گفت: سیزدهمین دوره جشنواره معنوی زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت، تا دوم تیر در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،ادریس آقالو بیان کرد: این جشنواره که سال های گذشته با اجرای جشن های مردمی همراه بود، امسال به علت تداوم شیوع کرونا به صورت محدود و با هدف اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: پنج شهرستان ارومیه، میاندوآب، شوط، چالدران و چایپاره به همراه ۲ شهر قوشچی و چهاربرج و همچنین روستاهایی در شمال و جنوب استان میزبان خادمان رضوی در این جشنواره معنوی هستند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی ادامه داد: اهدای بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و ۱۲۰ سری جهیزیه به نیازمندان، بهره‌برداری از خانه‌های بازسازی‌شده توسط خیران و اطعام رضوی از جمله برنامه های این جشنواره در دوره جاری است.

آقالو بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان سلامت به همراه خادمان باغ رضوان ارومیه، عیادت از بیماران، قدردانی از کارگران، برگزاری جشن های تکلیف دختران کم بضاعت و حضور در کارخانجات تلاش‌گر اقتصادی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز