خبرگزاری کار ایران

تأمین آب شرب شهر و روستاهای خوی از منابع زیرزمینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۷۱

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: آب شرب شهرستان خوی چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی از منابع زیرزمینی «چاه و چشمه » تامین می‌شود که مدیریت مصرف آب از اولویت‌های این شرکت است.

به گزارش ایلنا،مجید خلخالی، بیان کرد: سال‌جاری با افزایش بی‌سابقه دما، کاهش آبدهی چشمه‌ها و چاه‌های تامین آب مواجه هستیم و مدیریت مصرف در بخش خانگی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه آب ارزان‌ترین کالا در کشور است و به همین خاطر مردم به صورت بی‌رویه آن را مصرف می‌کنند، تصریح کرد: نقش کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای تامین سلامتی مردم، کمتر از تلاش مدافعان سلامت نیست و برای گذر از تنش آبی نیز نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

کارشناس مسئول دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: سال جاری تمام ظرفیت‌ها و منابع آب شهرستان در مدار بهره ‌برداری قرار دارد تا آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان تامین شود.

وی برخورد با انشعابات غیرمجاز و مشترکان پرمصرف و بدمصرف را از برنامه‌های اساسی آب و فاضلاب عنوان و تصریح کرد: در همین راستا تمام توان خود را برای شناسایی انشعابات غیرمجاز و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف آب صرف می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز