خبرگزاری کار ایران

یک محموله مرغ زنده در شاهیندژ توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۹۸

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ از کشف محموله مرغ زنده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امان الله نقدی گفت: در راستای رصد و بازرسی نحوه عملکرد واحدهای مرغداری و کشتارگاه های دام و طیور شهرستان یک محموله مرغ زنده که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه در حال توزیع بود کشف شد.

وی افزود: پس از کشف این محموله پرونده تخلف صنفی برای واحد مرغداری با عنوان توزیع خارج از شبکه و گرانفروشی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

نقدی تصریح کرد: همچنین در حین بازرسی های انجام شده در این شهرستان ۲۱۶ حلب روغن نباتی نیمه جامد کشف و پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیون ریال تشکیل شد. همچنین  ۳۰۰ کیسه سیمان با پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۹۰ میلیون ریال نیز  کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به ارگان های ذیربط ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶۲ مورد بازرسی از واحد های صنفی، غیرصنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره انجام شده است.

نقدی بیان کرد: طی بازرسی های انجام شده در این شهرستان ۶۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال تشکیل و  جهت صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات ارسال شد.

وی افزود: هم چنین در بازه زمانی یاد شده در شهرستان شاهیندژ ۹ فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۱ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رئیس اداره صمت در پایان خاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۲۴ و مراجعه حضوری آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز