خبرگزاری کار ایران

طی دو ماه گذشته صورت گرفت؛

انجام بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحد های صنفی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۴۲۳

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۳۸ هزار و ۶۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ۳۸ هزار و ۶۳۹  مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: در جهت نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و همچنین کنترل عملکرد بازار؛ منجر به تشکیل هزار و ۵۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

بابایی تصریح کرد: در بازه زمانی ۲ ماهه نخست سال جاری ۷۱۵ فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شد که از این تعداد ۵۶۰  مورد شکایت تلفنی، ۹۶ مورد حضوری و ۵۹  مورد کتبی بود که پس از بررسی و رسیدگی ۲۶۳ مورد تخلف و ۲۸۴ مورد غیر متخلف شناسایی شد و ۱۶۸ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری با توجه به نوسانات ایجاد شده در بازار گوشت مرغ ۲ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌های دام و طیور انجام شد که منجر به تشکیل ۲۶ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۰  میلیارد ریال شد.

بابایی اضافه کرد: همچنین طی این مدت  در راستای نظارت و کنترل  عملکرد واحد صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در سطح استان ۵ هزار و ۵۱۳ مورد بازرسی از این واحدها انجام و تعداد ۱۶۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

رئیس سازمان صمت خاطر نشان کرد: هم وطنان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و غیره را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز