خبرگزاری کار ایران

نصب انشعابات آب روستای رازی بخش خوی قطور در مرحله بهره‌بردای/فرسودگی انشعابات مهم‌ترین مشکل آب آشامیدنی روستاهای خوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۷۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : نصب انشعابات آب روستای رازی در مراحل پایانی قرار دارد و بعد از نصب انشعابات آب این روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خوی قرار خواهد گرفت.

یدالله سلطانی در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: با تکمیل و احداث ۷ کیلومتر شبکه توزیع ، اجرای یک کیلومتر خط انتقال آب ، تعمیر و حصار کشی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی ، احداث اتاقک کلر زنی و و همچنین بهسازی چشمه های موجود این روستا در فاز اول  که قبلا از خدمات شرکت آب و فاضلاب محروم بود بزودی تحت پوشش خدمات این شرکت در خواهد آمد.

وی افزود : با انجام این عملیات در حال حاضر نیاز آبی این روستا در کوتاه مدت تامین خواهد شد و با اجرای عملیات اجرائی فاز دوم این روستا مشکلی بابت تامین آب در دراز مدت نخواهد داشت .

سلطانی عملیات فاز دوم را شامل حفر و تجیهز یک حلقه چاه ، احداث مخزن ۴۰ متر مکعبی و اجرای خط انتقال بطول  ۲.۵ کیلومتر اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت خاطر نشان کرد: هم اکنون مهم‌ترین مشکل آب آشامیدنی در روستا‌ها فرسودگی تاسیسات و پایدار نبودن منابع تامین آب، وجود انشعابات غیر مجاز و بالا بودن مصرف آب از الگوی مصرف می‌باشد که شرکت آب و فاضلاب با عزمی راسخ در صدد حل این مشکلات است.

سلطانی تصریح کرد: ۱۲۴ روستا در شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تحت پوشش قرار گیری روستا‌های دیگر، اولویت نخست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز