خبرگزاری کار ایران

مشکلات امتحانات آنلاین دانش آموزان با تکرار قطعی برق در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۱۷

قطعی برق در مناطق مختلف ارومیه در فصل امتحانات خرداد، دانش آموزان را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

به گزارش ایلنا، هنوز فصل گرما به طور جدی آغاز نشده که قطع برق‌های مکرر و طولانی زندگی مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

هم‌زمان با آغاز امتحانات دانش‌آموزان که فقط در دو پایه به صورت حضوری و بقیه امتحانات آنلاین برگزار می‌شود،‌ قطعی برق به چالش جدیدی تبدیل شده است. بجز پایه نهم و دوازدهم، امتحانات سایر دانش‌آموزان آنلاین برگزار می‌شود، شروع آزمون‌ها با قطعی برق در بسیاری از مناطق همراه شده و اعتراض دانش‌آموزان و خانواده‌ها را در پی داشته است.

 یک دانش‌آموز پایه هفتم می‌گوید: صبح دیروز پنج دقیقه مانده به ساعت یازده صبح برق قطع شد و امتحان ما راس ساعت ۱۱ شروع می‌شد، با قطعی برق امکان استفاده از کامپیوتر را نداشتم و از طرفی اینترنت گوشی هم بسیار ضعیف بود.

این دانش‌آموز وضعیت پیش آمده را استرس‌زا توصیف می‌کند و می‌گوید: «واقعا دقایق سختی بر من گذشت و متاسفانه در تماسی که با مدرسه داشتیم اعلام کردند، این مشکل را باید خودتان حل کنید.»

یکی از معلمان که پدر دو فرزند است، این مشکل را به شکل دیگری توضیح می‌دهد: «همزمان که من باید برای دانش‌آموزانم سئوالات امتحانی‌شان را می‌فرستادم و امتحان فرزندم هم شروع می‌شد، برق قطع شد،‌ نه من می‌توانستم از دانش‌آموزانم امتحان بگیرم و نه فرزندم می‌توانست همزمان با همکلاسی‌هایش امتحان دهد.»

مشکلی که خیلی از دانش‌آموزان علاوه بر قطعی برق با آن مواجهه هستند،‌ بی‌نظمی در برنامه قطعی برق مناطق است، به طوری که قطعی برق از پیش اعلام نمی‌شود و حتی جدول قطعی برق اعلام شده، جدول درست نبوده و قطعی برق متفاوت با برنامه اعلام شده است. با این تفاسیر هنوز آموزش و پرورش استان درباره این مشکلات واکنشی نشان نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز