خبرگزاری کار ایران

در مراسمی؛

فاز ۲ کارخانه شرکت اروم ماشین صنعت پیمان گستر در ارومیه کلنگ‌زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۹۰

فاز دوم کارخانه شرکت اروم ماشین صنعت پیمان گستر با حضور معاون استاندار و رئیس سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان غربی کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا,مراسم کلنگ زنی فاز دوم کارخانه شرکت اروم ماشین صنعت پیمان گستر با حضور رئیس سازمان صنعت معدن تجارت و معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  برگزار شد.

در این مراسم پیمان عباس زاده، مدیر کارخانه اروم ماشین صنعت پیمان گستر، در مراسم کلنگ‌زنی فاز ۲ این کارخانه با اشاره به اینکه فاز ۱ شرکت از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: درحال حاضر در فاز یک، حدود ۶۵ نفر نیروی کاری به‌صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند. 

وی با بیان اینکه فعالیت فاز یک کارخانه اوایل سال ۱۳۹۲ آغاز شد، خاطرنشان کرد: سال ۹۷ با توجه به گسترش فعالیت‌ها و تقاضای بازار وارد فازهای عظیم در زمینه ساخت کوره‌های سیمان و گچ و آهک شدیم.

عباس‌زاده با اشاره به کلنگ‌زنی فاز ۲ شرکت اروم ماشین صنعت تصریح کرد: فاز ۲ در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد که البته این رقم بیش از ۵۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری تماما با سرمایه شخصی بوده است، تصریح کرد: برای افتتاح هرچه سریعتر فاز ۲ فعالیت شبانه‌روزی داریم و امید است تا پایان شهریور و حداکثر اواسط مهر ماه به بهره‌برداری رسیده و فعالیت آغاز شود.

مدیر کارخانه اروم ماشین صنعت گستر با بیان اینکه فاز بعدی نیز در ارومیه به‌عنوان واحد تولیدی خواهد بود، یادآور شد: فاز ۲ پس از بهره برداری با اشتغال‌زایی بیش از ۱۰۰۰ نفر به‌طور مستقیم و در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنایع قند و شکر، گچ و آهک، سیمان، خوراک دام، گازهای صنعتی، طبی و خوراکی CO2، N2 و O2 فعالیت خواهد کرد.

بابایی، رئیس سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیان کرد: برای پیشرفت کشور در تولید هیچ راهی به غیر از احیای واحد های تولیدی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استان بیشتر در حوزه کشاورزی فعال بوده گفت:صنعتگران خوبی در استان وجود دارد که مورد غفلت واقع شده اند. 

بابایی افزود:هیچ کمبودی در استان از لحاظ منابع معدنی خاک و طلا و سایر عناصر  برای سرمایه گذاری و اشتغال و افزایش رفاه و درآمد وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت،معدن تجارت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف یکی از اهداف سازمان در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز