خبرگزاری کار ایران

انجام واکسیناسیون کرونا در ۱۴۰ مرکز در آذربایجان غربی/ آغاز واکسیناسیون خودرویی کرونا در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: ۱۴۰ مرکز در سراسر استان واکسیناسیون علیه بیماری کرونا را برای گروه های هدف انجام می دهند.

به گزارش ایلنا،جواد آقازاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه های خطر در استان گفت:واکسن های مورد استفاده در استان شامل آسترازنکا و سینوفارم است.

آقازاده افزود: ۱۴۰ مرکز در سراسر  استان  واکسیناسیون گروه های هدف را انجام می‌دهدکه از این تعداد ۶۵ مرکز در ارومیه دایر است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون  ۷۵ هرار نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند گفت:. :در شهرستان ارومیه نیز  ۲۸ هزار نفر علیه کرونا واکسن دریافت کرده اند که این روند در حال افزایش است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، مرکز واکسیناسیون خودرویی در خیابان شهید امنیت طلب ارومیه آغاز شده است.

آقازاده اضافه کرد:همچنین واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در تمامی مراکز جامع سلامت در استان انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان از شهروندان خواست برای واکسیناسیون آماده باشند چرا که تنها راه مقابله با بیماری کرونا و شیوع آن واکسیناسیون عمومی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز