خبرگزاری کار ایران

کشف زمین‌خواری بیش از ۶ میلیارد ریالی در شهرستان شوط

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۵۱

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و کشف پرونده زمین‌خواری ۶۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی در شهرستان شوط خبرداد.

به گزارش ایلنا،سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصاحب و تملک حریم و بستر مسیل مرکزی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه ضمن فعال سازی منابع خبری و انجام استعلام لازم از ادارات مربوطه اداره آب و شهرداری مشخص شد که سیلاب مرکزی این شهرستان دارای یک مسیر فرعی بوده که در نزدیکی میدان پنج راه از مسیل اصلی جدا و پس از طی چند کیلومتر به مسیل اصلی ملحق شده است.

وی ادامه داد: در بررسی ماموران انتظامی مشخص شد که بستر و حریم مسیل فرعی توسط فردی به هویت معلوم ضمن تملک مسیل اقدام به مصالحه آن با شهرداری وقت شوط کرده و شهرداری بدون هیچگونه استعلام مالکیت و یا اخذ اوراق مالکیت و استعلام از اداره آب و منابع طبیعی اقدام به مصالحه با این فرد کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طبق نظریه کارشناسی ارائه شده توسط اداره آب این شهرستان، متهم پنج هزار و ۸۶۲ متر مربع به ارزش تقریبی ۶۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از مسیر را تملک کرده است.

سردار خرم نیا افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و  تحویل مقام قضایی شده و در شعبه بازرسی در حال رسیدگی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز