خبرگزاری کار ایران

نرخ کرایه تاکسى هاى شهرى ارومیه براى مسیر های مستقیم ۱۵۰۰ تومان تعیین شد/ تماس با سامانه ۱۳۷ در صورت بروز تخلف

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۲۹

معاون سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: نرخ کرایه هاى تاکسى و اتوبوس هاى شهرى، میانگین ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، فخرالدین معصوم زاده در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی ، ۳۵ درصد با تصویب شورای شهر و تایید فرمانداری شهرستان ارومیه افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه؛ عنوان کرد: اگرچه نرخ کرایه تاکسی به صورت میانگین ۳۵ درصد افزایش یافته است اما این افزایش در مسیرهای مستقیم شهری فقط ۲۵ درصد بوده  و افزایش ۳۵ درصدی شامل سایر مسیرها  و شهرک های اقماری  است.

معصوم زاده گفت:  نرخ تاکسى هاى شهرى در مسیر های مستقیم جهت رند شدن قیمت با افزایش ۲۵ درصدی، ۱۵۰۰  تومان تعیین شده و  نرخ سایر مسیرها و شهرک های اقماری بر اساس بعد مسافت همان ۳۵ درصد افزایش است.

به گفته وی در حال حاضر دفترچه نرخ کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی در دست رانندگان ناوگان قرار گرفته و هم چنین جهت اطلاع شهروندان  این دفترچه در سایت سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بارگذاری شده و به زودی نیز از طریق بیلبردهای شهری  اطلاع رسانی می شود.

معاون سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  اگر رانندگان به غیر از نرخ های مصوب ، مبلغی اضافی از مسافران اخذ کنند مسافران می‌توانند با تماس با شماره ۱۳۷ شهرداری و یا شماره ۳۲۳۳۱۹۱۰  این افزایش خودسرانه را گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز