خبرگزاری کار ایران

ابتلای ۵۳۴ نفر به بیماری کرونا در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۱۱

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۳ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲۸۵ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند که نشان دهنده وضعیت نامناسب بیماران مبتلا است.

به گزارش ایلنا، علی احمد آقاپور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تداوم روند افزایشی روزافزون مبتلایان به کرونا در استان گفت: سهم بستری شدگان از مبتلایان روزانه در استان به ۵۲ درصد رسیده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۳ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲۸۵ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند که نشان دهنده وضعیت نامناسب بیماران مبتلا است.

آقاپور با اشاره به اینکه تعداد کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به  یک هزار و ۳۰۱ نفر رسیده است گفت: از این تعداد  ۵۵۱ نفر مشکوک و ۷۵۰ نفر مبتلای قطعی هستند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از بستری بودن ۲۴۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد نیز ۵۶ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

آقاپور ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲۴ نفر ازجمله هشت نفر در ارومیه و پنج نفر در میاندوآب بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در استان به چهارهزار و ۳۱۳ نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز