خبرگزاری کار ایران

افزایش ۵۴ درصدی درآمد پست آذربایجان‌غربی در دوران شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۴۹۴

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از افزایش ۵۴ درصدی درآمد پست آذربایجان‌غربی خبر داد.

قاسم جلیلی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به افزایش ۵۴ درصدی درآمد پست استان از آغاز شیوع بیماری کرونا گفت:با شیوع این بیماری و الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و تغییر الگوی زندگی آمار مرسولات پستی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

جلیلی نژاد ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۲۳۰ اقلام مرسوله و بیش از سه میلیون و ۵۴۰ اقلام وارده داشتیم که در بخش مرسولات ۱۴۰ درصد و در بخش اقلام وارده به استان ۱۶۹ درصد افزایش را شاهد هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: افزایش چشمگیر مرسولات و اقلام ورودی به استان باعث به وجود آمدن چالشی در بحث توزیع و دریافت آنها شد که با افزایش شیفت کاری و صدور مجوز به شرکت‌های خصوصی موضوع مدیریت شد.

جلیلی اضافه کرد:در راستای توسعه خرید اینترنتی پست استان نسبت به تجهیز ۱۲۵ نامه رسان به دستگاه های ام پوز جهت وصول هزینه‌های پستی از طریق کارت اعتباری اقدام کرده که این موضوع در بحث توسعه تجارت الکترونیک با توجه به شرایط کرونایی موثر است.

وی در خصوص اجرای طرح بهنگام سازی کد پستی ۱۰ رقمی بیان کرد: در سطح استان ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی بهنگام سازی شده است اما در برخی از مناطق روستایی در بحث ژئوکد به علت عدم لحاظ در نقشه پارسل به طور کامل این طرح تحقق نیافته است که طی امسال برای تحقق آن در تمام روستاها برنامه‌ریزی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز