خبرگزاری کار ایران

طنین انداز شدن نوای "الهی العفو" مردم آذربایجان‌غربی در دومین شب از لیالی قدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۷۷۱

مردم آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی پرفیض قدر با حضور در مساجد و مصلاها نوای "الهی العفو" را در آسمان طنین‌انداز کرده و خواهان بخشش گناهان و نزول رحمت گسترده الهی شدند.

به گزارش ایلنا، مردم استان آذربایجان غربی دوشنبه شب درحالی آداب احیا را به‌جا آوردند و با سردادن صدای  "الهی العفو"، دومین شب از لیالی پرفیض قدر امسال را به سحر پیوند زدند که این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بود.

مراسم ویژه دومین شب از لیالی مبارک قدر در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و جمعی از مسئولان شهرستان‌ها و همچنین اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مساجد، پروتکل‌های اعلامی‌از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت کامل رعایت می‌شد و استفاده از وسایل شخصی از جمله جانماز و کتب ادعیه نیز مورد تاکید قرار می‌گرفت.

همچنین در بسیاری از مساجد آذربایجان‌غربی، آیین پرفیض دومین شب از لیالی پرفیض قدر به صورت آنلاین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برگزار شد و علاوه بر سخنرانی مجازی روحانیان، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به نوحه خوانی، روضه خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر و به جا آوردن دیگر آداب ویژه این شب پرداختند.

در برخی مساجد آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه نیز این مراسم در فضای باز نظیر محوطه مدارس نزدیک مساجد برگزار شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز