خبرگزاری کار ایران

شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در شهرستان شوط/ ابتلای ۷ کارگر یک کارخانه به ویروس جدید کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۷۷

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان شوط خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی گویا در بازدید یک روزه از شهرستان شوط در تشریح این خبر گفت: طی هفته گذشته همکاران بهداشت و درمان این شهرستان در انجام  اقدامات پیشگیرانه  متوجه شدند در یکی از کارخانه‌های این شهرستان موارد مشکوک به ویروس کرونا در تعدادی از نیروهای این کارخانه وجود دارد.

وی افزود: بلافاصله تمامی نیروهای این کارخانه مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخص شد ۷ نفر از پرسنل این کارخانه به ویروس جدیدی از کرونا مبتلا شده‌اند که حال عمومی آنها مساعد است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان را ندارند.

گویا با بیان اینکه هم اکنون کارگران این کارخانه به مدت ۱۴ روز قرنطینه هستند و هر روز مورد ارزیابی بهداشتی قرار می‌گیرند، افزود: کارکنان این کارخانه در مدت ۱۴ روز قرنطینه، مورد آزمایشات و تست‌های بالینی و pcr قرار می‌گیرند و اگر در این مدت موارد خاصی به وجود نیاید کارخانه به حالت عادی بازخواهد گشت.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: این نوع ویروس نوع جدیدی از ویروس کرونا است که شناسایی شده و خوشبختانه ۷ کارگر این کارخانه که مبتلابه این نوع عفونت تشخیص داده شده‌اند حالشان خوب است و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز