خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تولید، ستون خیمه اقتصاد است/ سال گذشته مشکلات فراروی تولید باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۲۸

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی، تولید را ستون خیمه اقتصاد خواند و گفت: همه مسائل و مشکلات اقتصاد کشور با حمایت‌های مادی و معنوی و دمیدن به تنور تولید حل می‌شود.

علیرضا افشار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص علت نامگذاری شعار سال ۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اشرافی که به همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ، امنیتی و دفاعی دارند هر سال برای اینکه هم افزایی بین نهادها ایجاد شود شعاری را انتخاب می‌کنند که مبنای حرکت ملی و عمومی قرار بگیرد.

وی افزود: تحقق شعار سال به عوامل متعددی نظیر دستگاه‌های اجرایی، مدیران مسئول دستگاه‌ها، رسانه‌ها و عرصه‌های تبلیغاتی و تشکل‌های مردمی که می‌توانند جریان ساز باشند، دارد.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه علت اصلی انتخاب شعار امسال از به چگونگی شعار سال قبل بر می گردد گفت: سال گذشته که قرار بود شاهد جهش تولید در کشور باشیم در عمل مسائل و مشکلات فراروی تولید باقی ماند و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان صورت نگرفت.

افشار تصریح کرد: با توجه به آسیب شناسی که از شعار سال گذشته عملکرد دستگاهها و مسئولان اجرایی و عرصه های تبلیغی و گفتمان ساز پیدا کردند موجب شد که در سال جدید هم دو مرتبه بر تولید تاکید شود.

وی تولید را ستون خیمه اقتصاد خواند و افزود: همه مسائل و مشکلات اقتصاد کشور با دمیدن به تنور تولید و تقویت فرآیند تولید حل می‌شود.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه تاکید مکرر مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی دلیل بر نداشتن ضرورت برای پرداخت به سایر حوزه ها نیست، خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی، فرهنگی و امنیت عمومی نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما محور اصلی این مشکلات که بر سایر بخش‌ها هم اثر می‌گذارد مشکل اقتصادی است؛ چرا که اگر مشکل اقتصادی جامعه برطرف نشود اقدامات فرهنگی هم به نتیجه نمی‌رسد و اقدامات امنیت عمومی هم به دلیل فقر ، گرفتاری و سرقت هم حل نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز