خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

مراسم گرامیداشت روز ارتش در آذربایجان‌غربی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۲۲

مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم  ویژه‌ای همزمان با سراسر کشور در ارومیه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، علی مصطفوی معاون استاندار و مسئولان استانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل لشگر ۶۴ پیاده ارومیه برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم  گفت: در حال حاضر ارتش در اوج آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارد و اجازه هیچگونه تعدی به خاک ایران را نمی دهیم.

وی افزود:با همراهی نیروهای مسلح هم اکنون امنیت پایدار در مرزهای کشور برقرار است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، همیشه در کنار مردم و مدافع ایران اسلامی بوده است.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: وحدت نیروهای مسلح امروز خار چشم دشمنان و نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی، نیرویی در تراز انقلاب اسلامی است که می تواند پاسخگوی همه تهدیدات در حوزه های مختلف باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز