خبرگزاری کار ایران

از برگزاری مجازی مراسم روز کارگر تا واکسیناسیون نمادین کارگران آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۹۹

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از اجرای برنامه‌های هفته کارگر با محوریت مجازی و واکسیناسیون نمادین کارگران استان در هفته کارگر امسال خبر داد.

سعید مصطفی نژاد در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اینکه امسال و در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌های هفته کارگر با قدرت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد گفت: برگزاری حضوری برنامه‌های هفته کارگر در اولویت قرار دارد،ولی با تصمیم ستاد کرونای استان مبنی بر عدم اجرای برنامه حضوری برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مصطفی نژاد برنامه های روز جهانی کارگر را  گردهمایی و تجمعات کارگری در روز کارگر همزمان در سراسر کشور عنوان کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از عقد تفاهم نامه فی مابین خانه کارگر استان و همیاران بهداشت خبر داد و گفت:بازدید از کارگاه ها و کارخانه ها و مشاوره های رایگان کارگری از مفاد اصلی این تفاهم نامه است که در هفته کارگر امسال اجرایی می شود.

مصطفی نژاد همچنین از واکسیناسیون تعدادی از کارگران استان  به صورت نمادین در هفته کارگر توسط علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: کارگران در خط مقدم تولید و در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند از این رو با رایزنی های انجام شده در هفته کارگر تعدادی از کارگران به صورت نمادین واکسن کرونا دریافت خواهند کرد و در صدد هستیم تا کارگران در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

وی به نامگذاری سال ۱۴۰۰به عنوان تولید،اشتغالزایی،مانع زدایی ها توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود:در پنج سال اخیر رهبر انقلاب به واسطه حمایت از تولید هر ساله شعار سال را با نام تولید نامگذاری می کنند ما نیز کمر همت بستیم تا از تولید ایرانی و کارگر ایرانی حمایت های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: سه ضلع کارفرما،کارگر و تولید مکمل همدیگر بوده و حمایت از کارگر و‌تولید موجب تحقق شعار مقام معظم رهبری و رشد تولید داخل می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز